Tuesday, June 4, 2019

μητρωο αρρενων

πως φτιαχνουμε μασκες απο χαρτι
γυαρος απαγορευση
μητρωο αρρενων
Ο Σοφοκλής Ξυνής βραβεύθηκε από την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία

Κορυφαία αναγνώριση της πολυετούς προσφοράς του στην εκπαίδευση και τον αθλητισμό.


Τιμητικό βραβείο από την Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία (ΕΘΝ. Ο.Α.) έλαβε ο Καθηγητής Σοφοκλής Ξυνής, πρόεδρος και ιδρυτής του Ομίλου ΞΥΝΗ, ως κορυφαία αναγνώριση για το μεγαλόπνοο και πολυετές έργο του στην Εκπαίδευση, έργο που σηματοδοτείται από σημαντικές πρωτοπορίες και μεγάλες πρωτοβουλίες-«σταθμούς» για την ιδιωτική εκπαίδευση της χώρας μας, μεταξύ των οποίων: η ίδρυση του πρώτου ιδιωτικού αγγλόφωνου κολεγίου στην Ελλάδα (Mediterranean College), το XINIS EDUCATION FESTIVAL, η διοργάνωση των πρώτων κολεγιακών αγώνων στίβου, η ανοιχτή διάλεξη του κορυφαίου γλωσσολόγου όλων των εποχών στην Ελλάδα, Noam Chomsky, ο οποίος μίλησε - για πρώτη φορά σε ελληνικό κοινό!-στους φοιτητές του MEDITERRANEAN COLLEGE, κ. ά.




  • Φωτογραφίες - ΣΟΚ: Έτσι έσπαγε κεφάλια ο Βίκτωρας Ρέστης


Το βραβείο στον κ. Ξυνή για την πολυετή προσφορά του στην Εκπαίδευση και δη, στην εκπαίδευση των αθλητών, στηρίζοντας παράλληλα τις προσπάθειες της Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας προς την κατεύθυνση αυτή, παρέδωσε ο πρόεδρος της ΕΘΝ. Ο.Α., κ. Γιώργος Αλικάκος, στο πλαίσιο της Διημερίδας Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού & Ολυμπιακής Παιδείας, με θέμα «Ολυμπισμός εν δράσει…», η οποία πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής.


https://daabuvjw.blogspot.com/2019/05/blog-post_64.html

Ως προσκεκλημένος ομιλητής στη Διημερίδα, ο Καθηγητής Σοφοκλής Ξυνής εστίασε στο κοινωνικό μήνυμα «Dual Career In Athletics» (Διπλή Καριέρα για τους Αθλητές), το οποίο εντάσσεται στην ευρύτερη πρωτοβουλία του Ομίλου ΞΥΝΗ -62 χρόνια τώρα - «Αθλητισμός & Εκπαίδευση».

Ο κ. Ξυνής επεσήμανε, μεταξύ άλλων στην ομιλία του:

«Ναι στον πρωταθλητισμό, ναι στις ολυμπιακές αθλητικές διακρίσεις, αλλά πάντα με τη μόρφωση και την παιδεία που πρέπει να έχει ο αθλητής. Ο παγκοσμίου φήμης Έλληνας τενίστας και σπουδαστής στο ΙΕΚ ΑΛΦΑ Γλυφάδας, Στέφανος Τσιτσιπάς, σε πρόσφατη συνέντευξή του, τόνισε: «H εκπαίδευση με κάνει και καλύτερο αθλητή»!. Ο Αθλητισμός και η Εκπαίδευση μπορούν και πρέπει να συνυπάρχουν. Το μεγάλο μυστικό είναι ότι οι αθλητές πρέπει να υποστηριχθούν κατάλληλα για να μπορούν να αντιμετωπίσουν παράλληλα, τα δύο αυτά προκλητικά μέτωπα: την αθλητική τους δραστηριότητα και τις σπουδές τους! Να τους καλλιεργηθεί από νωρίς αυτή η λογική.

Αυτό υποστηρίζει ο Όμιλος ΞΥΝΗ με το «Dual Career In Athletics»! Πρόκειται για ένα κοινωνικό μήνυμα τόσο προς τους αθλητές, όσο και προς τους γονείς τους, τους προπονητές τους, την πολιτεία, τους αθλητικούς παράγοντες, να τους υποστηρίξουν και να τους επηρεάσουν, κατευθύνοντάς τους στη διπλή καριέρα!

Γιατί είναι προς το συμφέρον των παιδιών να εκπαιδεύονται και να καταρτίζονται με το ξεκίνημα της αθλητικής τους καριέρας, έτσι ώστε να έχουν τα εφόδια να σταδιοδρομήσουν επαγγελματικά και μετά τη λήξη της αθλητικής τους θητείας».

Στη Διημερίδα συμμετείχαν και άλλοι επιλεγμένοι ομιλητές, οι οποίοι αναφέρθηκαν σε ιδιαιτέρου ενδιαφέροντος θέματα:

  • «Ο ρόλος των Ολυμπιονικών ως κοινωνικών προτύπων» ( Στ. Αγγελούδης, Αντιπρόεδρος Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής)
  • «Αθλητισμός χωρίς αρχές είναι Αθλητισμός που τελειώνει» (Δρ. Γ. Μαυρωτάς, Καθηγητής Πολυτεχνείου - Βουλευτής)
  • «Ολυμπισμός - Ολυμπιακή Παιδεία - Εκπαιδευτικά Προγράμματα» (Δρ. Κ. Γεωργιάδης, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών)
  • «Αθλητισμός και διπλωματία» (Πρέσβειρα κα. Ρόζα Ιερεμία)
  • «Από τη δοκό της γυμναστικής στη δοκό της ζωής» (Βασιλική Μιλιούση, Πρόεδρος της Επιτροπής Αθλητών της ΕΟΕ)
  • «Η επόμενη μέρα στην κάλυψη των Ολυμπιακών Αγώνων -Social media, νέες μορφές τηλεόρασης και ρομποτική δημοσιογραφία» (Σ. Τριανταφύλλου, αθλητικός συντάκτης, μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Αθλητικών Συντακτών)

Για περισσότερες πληροφορίες:

  • https://www.facebook.com/profile. php? id=100004048954639&epa=SEARCH_BOX
  • http://www.sophocles-xinis.gr/


μητρωο αρρενων
https://hbmvymhf.blogspot.com/2019/02/blog-post_88.html

No comments:

Post a Comment