Με το συγκεκριμένο τμήμα, μήκους 5 χιλιομέτρων, ολοκληρώνεται η κατασκευή των νέων τμημάτων του κάθετου άξονα «Θεσσαλονίκης – Σερρών – Προμαχώνα», μήκους 96 χιλιομέτρων. Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό πρακτορείο, ο εν λόγω κάθετος άξονας αποτελεί το νοτιότερο τμήμα του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου ΙV (Βερολίνο – Πράγα - Βουδαπέστη - Σόφια - Θεσσαλονίκη) και βασική σύνδεση του οδικού δικτύου της Ελλάδας με τη Βουλγαρία.
Εκ των 96 χιλιομέτρων του, τα 79 κατασκευάστηκαν και αποδόθηκαν από την «Εγνατία Οδός Α. Ε.» στην κυκλοφορία τμηματικά από το 2001 έως και σήμερα, με διατομή τετράϊχνου αυτοκινητοδρόμου, αποτελούμενη από δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα ΄Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ), στο πλαίσιο 14 εργολαβιών, συνολικού προϋπολογισμού 465 εκατ. ευρώ (με Φ. Π.Α.).
εισιτηρια παναθηναικος
προβλεψεις ζωδιων φεβρουαριος 2016
Τα υπόλοιπα 17 χλμ του κάθετου άξονα είχαν κατασκευαστεί στο παρελθόν και διαθέτουν δύο λωρίδες κυκλοφορίας χωρίς ΛΕΑ.
προβλεψεις ζωδιων φεβρουαριος 2016
στοιχημαν cy
https://xjlixeve.blogspot.com/2019/02/blog-post_32.html
No comments:
Post a Comment